15. lokakuuta 2011

44. Olematon runo olemisesta

Haluan niin kovasti olla jotakin, mitä en ole,
että olen jo se, mitä en ole,
mutta onhan mahdotonta olla jotakin, mitä ei ole,
ja olla olematta, mitä on.

Jos en ole, mitä olen,
olenko mitään, ollenkaan?

- Ainakin haluan olla jotakin, vaikka en ole,
joten olen se, mitä en ole.

Koska taaskaan en ole, mitä olen,
en ole mitään, ollenkaan.

Ja niin minä olen olematon,
ja voin hymyillä tyytyväisenä,
kun saan taas olla, jotakin.


- Nina Stine 16.9.2011
Tällaista pientä pohdintaa. Innoituksena taisi olla Seetherin biisi "Fake it". ...Tai sitten ei ollut, en muista :D Tiedän, että runo on sekava, mutta ehkä sen onkin tarkoitus olla :P.
Kaiken sekavuuden keskeltä voi kuitenkin huomata, että runo etenee aivan loogisesti, eikä sitä ole tehty vain sekoittamaan lukijan päätä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti