23. huhtikuuta 2015

226. Ajatustenvirtaa

Liian pitkä valotusaika,
epämääräistä hälinää,
epäkunnioitus,
kunnioittamattomuus,
  
     tunnottomuus,

niin hiljaista että tuuli voisi leijailla kehoni läpi,
autiota kuin mannerjään kolmannessa kerroksessa,
minä olen mannerjää,
minussa on jää.

itke.
huuda ja minä säälin.
kävelyä puukkojen päällä.
Minun jalkojani koskee.


Teen hiekkakakkua lasikuutiossa.

   Hakkaan ämpäriä kunnes se halkeaa.

Luen karvanoppien uudesta autosta.

   Tuherran mielisairaita kuvia sadun sekaan.


Minä olen mielisairas,
mieleltäni sairas.
poksauttelen ilmapalloja neulalla,
irvistelen heijastuneille kuville.

Vai sanonko sittenkin
vain sen
mitä sinä ajattelet?


- N.S. 25.11.2014
Suoraan sanottuna mulla ei ole hajuakaan, mikä mulla on ollut tässä ideana :D. En muista tilannetta tai asiayhteyttä. Tän vois jakaa useampaankin runoon, mutta mä ajattelin julkasta tän näin, täysin muokkaamattomana, yhdeltä istumalta kirjotettuna.
* Karvanoppien uusi auto = mun lempikirja lapsuudessa

7 kommenttia:

  1. Se on jännä miten toisten runoblogia katsomalla voi saada inspiraatiota omaan. Ei se haittaa vaikka yhdeltä istumalta kirjoituksia julkasee. Nimittäin melkeimpä kaikki mun runot on yhdeltä istumalta kirjoitettu :D. Minusta tuo "Tuherran mielisairaita kuvia sadun sekaan." on jotenkin todella hieno lause :D. Mutta hyvä runo arvostan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuri kiitos kommentista! Ja kiva, jos oot saanut inspiraatiota omiin teksteihin :). Ai, hauska tietää :D.
      Kiitti :). Mä kans aina välillä vilkuilen sun runoja ku ne ilmestyy tonne mun etusivulle muiden uusien päivitysten tapaan. Käynpä kommentoimassa sinnekin nyt samalla :)

      Poista
    2. Oon yllätttyny miten suomen runoblogi yhteisö on tosi mukavii toisillee. ja viel yllättyneempi siit, että ihmiset oikeesti vastaa mulle :D

      Poista
    3. Hah :D. Ehkä kukaan Suomessa ei viel oo niin diiva tai pro runojensa kanssa, että jättäis vastailematta. Ihan taviksiahan me kaikki ollaan :).

      Poista
  2. Löysin tänne sattumalta ja ajattelin jättää puumerkin. Aloitin itse taannoin myös uuden runoblogin ja olisin kiitollinen feedbackistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei hienoa, että jätit kommenttia! Käyn katselemassa :)

      Poista
    2. Kiitos paljon kommenteista ja ajatuksista. Availin muutamia juttuja vähän lisää kommenteissani. :)

      Poista